Uutiset

Tiedote: Kirkkonummen Rangersin Divari-joukkue koronakaranteeniin – nämä ottelut siirtyvät

24.9.2020 Kirkkonummen väestönsuojassa 19.9.2020 klo 17-19 pelatussa salibandyn Divari ottelussa pelaajana osallisena olleella henkilöllä on todettu myöhemmin COVID-19 (koronavirus) tartunta.

Tämän johdosta Kirkkonummen Rangersin miesten Divari-joukkue on asetettu Kirkkonummen tartuntatautiyksikön päätöksellä karanteenin 3. päivään lokakuuta asti. Lähikontaktit ovat Kirkkonummen tartuntatautiyksikön tiedossa ja kaikiin asianosaisiin ollaan oltu henkilökohtaisesti yhteydessä.

Yleisöä tai muita toimijoita ei katsota tässä yhteydessä altistuneiksi lähikontaktiin eikä asiasta aiheudu heille toimenpiteitä. Suosittelemme kuitenkin paikalla olleita haketumaan herkästi COVID-19 -näytteenottoon kotikunnissaan, mikäli ilmenee lieviäkin hengitystieinfektion tai vatsataudin oireita.

Karanteenin takia Rangersin kaksi seuraavaa ottelua tullaan siirtämään myöhempiin ajankohtiin. Siirrettävät ottelut ovat 26.9. Rangers–SaiPa ja 28.9. SB Vantaa–Rangers.

Liiton tiedoite asiasta täältä

Kirkkonummi Rangers ry