Tiedote: Kirkkonummen Rangersin Divari-joukkue jälleen koronakaranteeniin

Rangers miesten Divari-joukkueen kahdella (2) pelaajalla on todettu COVID-19 (koronavirus) tartunta. Toinen tartunnan saaneista pelaajista on ollut osallisena Kirkkonummen väestönsuojassa la 10.10.2020 klo 18:30-20:30 pelatussa salibandyn Divari ottelussa.

Näiden tartuntojen johdosta Kirkkonummi Rangersin miesten Divari-joukkue on asetettu Kirkkonummen tartuntatautiyksikön päätöksellä karanteenin 20. päivään lokakuuta asti.

Lähikontaktit ovat Kirkkonummen tartuntatautiyksikön tiedossa ja kaikiin asianosaisiin ollaan oltu henkilökohtaisesti yhteydessä.
Kirkkonummen tartuntatautiyksikkö on ollut yhteydessä Pirkkalan tartuntatautiyksikköön, joka päättää Pirkkojen joukkueen mahdollisesta jatkotoimista.

Yleisöä tai muita toimijoita ei katsota tässä yhteydessä altistuneiksi lähikontaktiin eikä asiasta aiheudu heille toimenpiteitä. Suosittelemme kuitenkin paikalla olleita haketumaan herkästi COVID-19 -näytteenottoon kotikunnissaan, mikäli ilmenee lieviäkin hengitystieinfektion tai vatsataudin oireita.

Karanteenin takia Rangersin seuraavaa ottelu SB Vantaa–Rangers tullaan siirtämään myöhempään ajankohtaan.

Kirkkonummi Rangers ry